Friday, 28 June 2013

SIARAN ULANGAN

IKLAN

IBU...IBULAH RATU HATIKU

ibu....bantulah kami.kami rindu kasih sayang mu.maafkn kami yg terkeliru.bimbinglh kami.kami berdosa padamu

kompius

headbomb: PEMIMPIN MELAYU!! OH PEMIMPIN MELAYU: sebenarnya aku tak pastilah, negara ni yang diperintah oleh kiasu dap ke atau umno yang majoriti? aku nak cakap sikit, kenapa hal-hal sepert...

KELANTAN vs JDT.....BERIKAN YG TERBAIK.

bangsat

sosial berlebihan..sesuatu perlu dilakukan

SEKUPANGDUA: MAYAT BAYI DIBUANG HINGGA DIKERUMUNI KERENGGA:   Tak faham kenapa segelintir manusia yang hendak sangat keganasan, pemberontakan, dan mahukan negara huru hara, pernahkah mereka ter...

AYUH KITA BERSATU..BANTU MEMBANTU..KITA TAK MAHU BEGINI LAGI.KITA TAK PERLU CINA DAP LAGI.SBB MEREKA MCM LAGU NIH

tunku: Jonker Walk: Of Racism (DAP) & Aspiration (BN)

tunku: Jonker Walk: Of Racism (DAP) & Aspiration (BN): As expected, the DAP are playing the race from the decision of the Malaccan government to stop the operation of the Jonker Walk...

nk popular jd ler pelakon...hehe

Isu Undi Popular Serlahkan Sikap Pandir Pimpinan Pakatan Pembangkang

Monday, 24 June 2013

Taipingmali : Jom cari mangkok haram jadis sekor ni!

Taipingmali : Jom cari mangkok haram jadis sekor ni!: Berani sungguh dia menghina Najib dan yang melayu dua tiga ekor boleh sengeh macam beruk.

Zaman cowboy dolu-dolu kalau macam nilah lakuny...

Friday, 14 June 2013

padam

komen.padam.komen.padam.komen ..kene padam.komen.approve dlu.komen approve dlu.bek xpyh beb.itu pendapat jer.mcmna nk berjaya.komen.padam.sukahati korang ler.baru ku tahu..aku tidak membantu.mungkin aku hanya sesuai di kedai kopi.apa yg pasti fitnah sesama sendiri,maaf.baru aku tau rupa2nya bersepah gerakan askar kacang merah.huhu.isu yg hangat.tapi sekejap jer.katanya akan ada tindakan...tapi sampai la ni sonyap yor.siasat ke x nih?apa yg aku duk perati setiap isu2 yg keluar psl cinabeng nih kejap jer panasnya.pastu sojuk mcm air batu.sonyap trus.xnmpk pun apa2 tindakan.itu kacang merah...ni hal budak cino barua namawee@nawababi tonyok dgn selamba jer menghina.xkn nk biar jer kot.bebasnya budak babi ni buat apa dia suka.aku rasa majoriti melayu tersangat marah dgn babi sekor nih.BILA NK DAKWA BUDAK BABI PUKIMAK NIH....isu jenayah pun satu hal jgk.melampau2 sojak duo monjak nih.bang2 sana sini.sampai yg bang2 secara rambang pun ada.skrg nih nk ngeteh pun raso comeh la jgk.x psl2 lak kono tembak.PDRM mmg ada bertindak nk kurangkn masaalah nih.namun ada pulak yg nk membela penjenayah2 ni.terutama loyar2 buruk pembangkang.harap pihak PDRM buek la apo yg patut.skrg ni dh ada dua skuad terbaik diujudkn.harap2 skuad nih konsisten melaksanakan tugas mereka.kami rakyat sentiasa mendoakan.tapi yg den x tahan siap ado org dlm kerajaan pun nk membela penjenayah2 tuh.PM Najib kene la alert skit.xkn nk biarkn tambi tu duk dlm kerajaan.bahayo tuh.org MELAYU dlm UMNO len lak crito eh.paham2 jelah.maleh den nk crito lobih2.skrg musim pahlawan2 MELAYU nk jd pendekar.jgn kelaut sudah.den pun xdo kono mengono.silap2 den lak kono tikam...hehe

Thursday, 13 June 2013

RAMLI SARIP - Dunia Perlumbaan

tolonglah

negara semakin maju.melayu semakin maju.namun brape kerat jer yg dh betul2 maju.ada ke pihak2 yg dh berjaya nih nk membantu.aku rasa ada kot.tp sampai ke  x sasaran mereka nk tu.atau hanya sekerat jln aje.ada wt follow up ke?ikhlas ler skit kalu nk membantu..yg di bantu pulak hargailh..org nk tlg so kene ler bersungguh sungguh.jgn ler waktu mula semangat berkobar kobar...ble maju skit da mula lupe diri.lupa target yg di rancang.salah haluan.lps tuh slhkn org lain.ble da jatuh nk minta bantu lg...malu la skit.namum semua ni boleh dikurangkn kalu yg nk membantu nih btul2 ikhlas.sebab yg nk di bantu ni mmg kurang ilmu...itu sbb minta di bantu..huhu.tp kn skrg nih cuba kita tgk apa dh jadi dgn suasana politik skrg.dunia dlm keadaan kurang selamat.sana sini rusuhan.yg x bleh di selesaikn smpi skrg isu PALESTIN.ISLAM dgn yahudi lahanat.negara ISLAM tidak bnyk membantu.mcmana nk bantu.yahudi tlh mengumpan kuasa2 atas dunia tuk bantu mereka memerangi ISLAM PALESTIN dlm mempertahankn tempat suci  UMAT ISLAM.lg pun umat islam di belah2 arab sedang bergolak sesama sendiri.perebutan kuasa.kita juga tidak berkecuali.mcm2 hal timbul.benda dh lama.UMNO vs PAS.POLITIK PUNYA HAL RAKYAT KENE TANGGUNG AKIBAT.inilh keadaan politik tmpt kita skrg.masing2 tidak berpuas hati.keadaan masih terkawal.kita masih bersabar.tuntutan agama.bersabar.BERSATU.KITA mesti BERSATU.mcmana nk BERSATU?xkn tiada cara langsung untuk kita BERSATU...MALAYSIA NEGARA ISLAM.kita kepala.kerajaankn yg bersalah?kita sebagai rakyat kene lh membantu.cara bagaimana?fitnah?demo?rusuh?bla..bla..bla.mengarut jer sume kelaku tuh.itu bkn membantu..tu nk jd hantu.parah sgt kh kerajaan yg ada skrg nih?smpi kelaku jd mcm tuh.namun apa2 pun kita UMAT ISLAM kene BERSATU.BANTU.ikut panduan kita.AL QURAN.

PEWARIS ANAK BANGSA: PORTAL BERITA TIDAK AKAN DILESENKAN : NAJIB

PEWARIS ANAK BANGSA: PORTAL BERITA TIDAK AKAN DILESENKAN : NAJIB