Saturday 14 September 2013

TAHNIAH DS NAJIB

13 comments:

  1. bila la aku nk jadi ahli...hehe

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH DS NAJIB ATAS DASAR SEBAGAI PRESIDEN UMNO..TIDAK SEBAGAI PEMIMPIN SEBUAH KERAJAAN IATU BN

    ReplyDelete
  3. sebagai pemimpin kerajaan jgnlh di gula2kn oleh org2 terdekat yakni yg berada disekeliling yg gagal membuat dasar terbaik...yg akan memburukn keperibadian anda sebagai pemimpin sebuah kerajaan

    ReplyDelete
  4. harap DS NAJIB lebih prihatin

    ReplyDelete
  5. pandangan2 harus diperhalusi...pandangan bukan bangkangan

    ReplyDelete
  6. banyak taik palat dlm kerajaan yg perlu di singkirkan.selama aku mencari rezeki di PUTRAJAYA yg menjadi rebutan puak2 PR bnyk perilaku negatif yg dpt aku lihat iatu bangsat2 yg hanya nk mengaut keuntungan yg pada pandangan aku akan merosakn imej kementerian itu sendiri.aku pernah bertugas di menara usahawan(dulu MECD),JPN.WISMA PUTRA dan KUARTERS2 KERAJAAN.di kementerian lain aku x pastilah.sikap dan salah laku x pyh nk cerita lah..DS NAJIB pasti maklum tentang hal ini.persoalan sy bila lg keparat2 nih nk disingkirkan.aku pasti ramai yg tidak berpuas hati dengan kenyataan aku nih..sapo mkn cili..diolah yg teraso podeh

    ReplyDelete
  7. yg kerja ngan gomen tapi duk sokong PR xsoh duk citer r..berlambak.wayang jer lbh

    ReplyDelete
  8. wayang manyak kuat..mmg payah nk kesan

    ReplyDelete
  9. perkara nih mmg dh terjadi sejak kepimpinan yg lalu.tapi di waktu DS NAJIB pula xkn nk dibiarkan lagi parasit2 nih terus bebas.

    ReplyDelete
  10. mungkin nanti ada pulak suara2 yg bertanya..'mana fakta....mana bukti..'mmg aku xdpt nk beri.ada pulak kata nanti..'persepsi jer tuh'..mmg aku xbleh nk jwp.realitinya semua tahu perkara nih.

    ReplyDelete